diumenge, 25 de gener del 2015

Trofeu Diputació d'Alacant 2015

I com no pot ser d'altra manera comencem l'any 2015 amb més pilota! Un any més comença la competició més esperada a Alacant, la lliga de llargues i palma; lliga en la que enguany Sant Vicent pot contar amb tres equips en el Trofeu Diputació d'Alacant.

Després de la passada lliga repetim els mateixos equips en segona categoria de Palma: Sant Vicent A i Sant Vicent B. Serà el Sant Vicent A el que viatge a les localitats de Benimagrell, Benidorm, Sella, Cocentaina i La Murada. Per altra banda serà el Sant Vicent B el que viatge a les localitats de Finestrat, Sella, Llíber, Calp, Poble Nou i Benidoleig. I la novetat pot ser un nou equip de palma en tercera categoria de Palma! Aquest equip s'enfrontarà a les localitats de La Nucia, Xixona, Relleu, Tibi, Benidoleig i Benifallim.

Desitgem sort als nostres i esperem que gaudisquen de la pilota i que en cada partida, en cada segon lluiten per cada quinze! Va de Bo!

Final de 1º Llargues 2014 a la localitat d'Agost

1 comentari:

  1. Jo sóc Mrs Rose de ROSE ENCANTERI RICÍ TEMPLE i tinc ajudar les persones arreu del món amb allà problema per exemple sota
    (1) si es vol el seu ex amant de nou a vostè amb dins les 24 hores. em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (2) teniu problemes per quedar embarassada? em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (3) si voleu que el seu marit/muller per estimar-te sempre em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (4) si vostè necessita ajuda financera. em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (5) si voleu que el seu negoci prosperar em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (6) si vostè voleu aturar el seu divorci o vol un divorci amb problema.
    (7) si necessiteu encanteri sort per guanyar loteries. em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (8) si vostè té qualsevol malaltia com (H I V), (càncer) o qualsevol altra malaltia pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (9) si voleu ser promocionats a la seva oficina em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (10) si voleu gent a obeir les seves paraules i així el seu desig em pot ajudar amb el meu fort
    (11) si vostè vol ser el president de govern local, governador o president del teu país em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (12) aturar el seu matrimoni o relació de trencar part em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (13) es necessita un poderós encanteri d'aconseguir un molt molt bo i pagant feina pot ajudar vostè.
    Aquells són algun exemple de què puc fer per a vostè amb el meu poderós encanteri.
    Tot el que has de fer és per tu per contactar amb mi mitjançant correu electrònic: v.spellcaster@aol.com
    Gràcies
    Mrs Rose
    correu electrònic: v.spellcaster@aol.com

    ResponElimina

Gràcies per participar al nostre bloc.

Dames i cavallers; Va de Bo